Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy

Show full item record

No preview available
Title: Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Author: Schmiedová, Helena
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá komparativním testováním použitelnosti tří vzájemně konkurenčních e-shopů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu a e-commerce. Představen je význam testování použitelnosti a tvorby designu webů podle user experience (UX). Je zde shrnuto, jaké metody lze využít pro testování webů a pro testování použitelnosti, dále jaké jsou hlavní ergonomické prvky využívané u e-shopů a jak by mohly být pro přívětivý UX design nastaveny. Praktická část ukazuje průběh testování použitelnosti s šesti respondenty, komparaci tří testovaných e-shopů, jejich zjištěné problémy a výhody. Cílem práce je nalézt chyby primárního e-shopu Parfums.cz, které brání jeho uživatelům v jednoduchém použití, a tak vedou k nedobrému dojmu z e-shopu. Srovnáním s konkurenčními e-shopy, u nichž byly sledovány výhody, je vyvozeno doporučení na změny, kterými by se vyladily současné webové stránky Parfums.cz, a tím se posílila funkčnost a uživatelská přívětivost proti konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30386
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schmiedová_2014_dp.pdf 3.652Mb PDF View/Open
schmiedová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
schmiedová_2014_op.pdf 115.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account