Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu

Show full item record

No preview available
Title: Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
Author: Stejskalová, Martina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30387
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stejskalová_2014_dp.pdf 1.305Mb PDF View/Open
stejskalová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
stejskalová_2014_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account