Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser
Author: Wollerová, Hana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce se soustředí na pojem vizuální styl a jeho vnímání zákazníky vybrané značky. Jednotný vizuální styl je součástí marketingových nástrojů, jejichž pomocí lze budovat image značky. Vnímání vizuálního stylu značky velmi ovlivňuje její zařazení v očích zákazníka a image značky jako takové. Pomocí výzkumu hodnotí tato bakalářská práce vizuální změny v marketingových nástrojích značky Moser. Na základě výsledků z výzkumu dává doporučení, jak dále s marketingovými nástroji a jejich vizuálním stylem pracovat pro splnění jejich účelu a zhodnocení vynaložených investic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30393
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
wollerová_2014_dp.pdf 2.235Mb PDF View/Open
wollerová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
wollerová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account