Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti
Author: Adam, Petr
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Ve své diplomové práci na téma Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti se vě-nuji, jak vyplývá z názvu práce, sociální reklamě a jejímu vnímání dětmi. Dále analyzuji vnímání médií jako takových dětmi. Věková kategorie dětí pro účely této práce je 11 až 15 let, tento věk kopíruje období návštěvy druhého stupně základních škol. V teoretické části je definována reklama, sociální reklama, sociální marketing a jsou zde charakterizována související témata. Praktická část analyzuje provedené dotazníkové šetření mezi 244 dětmi v březnu 2014 a definuje závěry k zadaným cílům a odpovědi na výzkumné otázky. V pro-jektové části navrhuji sociální marketingovou kampaň, která má za cíl prostřednictvím rodičů přimět děti k intenzivnějšímu zapojení do evropských programů Mléko do škol a Ovoce do škol, a tím zlepšit jejich stravovací návyky a zdraví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30394
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
adam_2014_dp.pdf 3.504Mb PDF View/Open
adam_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
adam_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account