Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi

Show full item record

No preview available
Title: Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi
Author: Beranová, Martina
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce má za úkol popsat nákupní specifika cílové skupiny matek v segmentu dětské obuvi. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho rozhodování, segmentaci zákazníků a vlivu marketingové komunikace na nákupní chování. Ve druhé části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární průzkum, který řeší nákupní specifika v segmentu dětské obuvi. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí a je zde navrhnuta komunikační strategie pro zvolenou značku dětské obuvi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30398
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
beranová_2014_dp.pdf 5.278Mb PDF View/Open
beranová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
beranová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account