Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.
Author: Hynčica, Martin
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o. Integrace marketingové komunikace je realizována podle čtyřstupňového modelu od autorů Kitchena a Schulze. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci mar-ketingového výzkumu a doprovodných analýz, například: SWOT, PESTLE, Porterova ana-lýza pěti sil. Analytická část poskytuje vhled do současné situace ve společnosti BITO, tedy její současnou marketingovou komunikaci a její celkové postavení na trhu skladovací techniky v České republice. Projektová část obsahuje návrh integrace marketingové komu-nikace s ohledem na teorii integrace uvedené v teoretické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30404
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hynčica_2014_dp.pdf 2.974Mb PDF View/Open
hynčica_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
hynčica_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account