Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jansová, Adéla
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:02Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:02Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30406
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje neziskové organizaci Um sem um tam a její komunikační strategii. Teoretická část shrnuje a vymezuje teoretická východiska k tématu. Praktická část zkoumá nejprve motivaci lidí k podpoře neziskového sektoru svými dovednostmi. Následně hledá vhodné komunikační kanály, jak se lidé mohou o dobrovolnických příležitostech dozvědět. Nedílnou součástí pak je konkrétní návrh komunikační strategie a komu-nikačního plánu pro organizaci Um sem um tam.
dc.format 103 stran, 152 329 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nestátní neziskové organizace cs
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject firemní dobrovolnictví cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject non-profit sector en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject volunteering en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject motivation en
dc.subject corporate volunteering en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communica-tion channels en
dc.subject communication plan en
dc.title Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam
dc.title.alternative Communication Strategy of the Um sem um tam Non-profit Organisation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis is devoted to a non-profit organization Um sem um tam and its communication strategy. The first part summarizes and defines the theoretical background to the subject. Practical first part explores the motivation of people to support the non-profit sector with their skills. Subsequently, this part searches appropriate communication channels, how people can learn about voluntary opportunities. An integral part of this thesis is specific draft of the Um sem um tam organization communication strategy and communication plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36815
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
jansová_2014_dp.pdf 1.697Mb PDF View/Open
jansová_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open
jansová_2014_op.doc 169Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account