Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka
Author: Junková, Alice
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl analyzovat konzumní apely v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, reklama, konzumerismus a jeho negativní důsledky ve vztahu k dětem, konzumní apely. Výzkum v praktické části je zaměřen na vybrané období vysílání tří televizních kanálů: ČT :D, TV Barrandov a TV Smíchov. Výsledkem první etapy výzkumu je kvantifikace reklamy ve vysílání. Ve druhé etapě je zkoumáno 275 reklamních spotů na hračky metodou obsahové analýzy. Výsledkem je analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. V rámci interpretace analýzy jsou shrnuty dosažené výsledky a možné pokračování výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30407
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
junková_2014_dp.pdf 3.651Mb PDF View/Open
junková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
junková_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account