[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z
Author: Koupil, Karel
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: KOUPIL, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. [Diplomová práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Ústav marketingových komunikací. Školitel: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, 90 s. Diplomová práce pod názvem Motivace on-line nákupního chování generace Z se zabývá současným světovým módním trendem, kterým je nakupování prostřednictvím počítače respektive Internetu. Ten se stal fenoménem posledního dvacetiletí hlavně mladých lidí, kteří se narodili zhruba v polovině 90. let minulého století. Přestože se zdá, že internetové nákupy jsou pouze pro mladé, stále víc jejich možnosti a nabídku využívají i rodiče dětí, které označujeme Digital Natives.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30408
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: F


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koupil_2014_dp.pdf 759.4Kb PDF View/Open
koupil_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
koupil_2014_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account