Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě
Author: Kubešová, Hana
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato práce pojednává o používání náboženské tématiky v komerční komunikaci. V teoretické části jsou definovány základní typy náboženství, jejich důležité mezníky, pro-tože z těchto základů se odvíjí následné používání duchovních témat v současné reklamní tvorbě. V praktické části jsou provedeny analýzy některých příkladů komerční komunikace s nábo-ženskou tématikou, dále je proveden marketingový výzkum zaměřený na vnímání takové formy komunikace a v projektové části pak navržena kampaň, která pracuje s poznatky vý-zkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30411
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubešová_2014_dp.pdf 1.523Mb PDF View/Open
kubešová_2014_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open
kubešová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account