Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy

Show full item record

No preview available
Title: Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Author: Kubis, Martin
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy jednotlivých marketingových aktivit. Závěrečná část práce obsahuje návrh projektu jehož úkolem je zavedení marketingového plánování s měřením efektivnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30412
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubis_2014_dp.pdf 1.352Mb PDF View/Open
kubis_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kubis_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account