Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Markytán, Michael
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:05Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:05Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30416
dc.description.abstract Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů dvou dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorovy bakalářské práce na téma Povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně. Druhým je dotazníkové šetření provedené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Ev-ropským sociálním fondem. Výsledky srovnání pak rozšiřuje o osobní stanoviska osob, pracujících v neziskovém sektoru.
dc.format 61 s. (87 936)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingové postupy cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject mládež cs
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject marketing procedures en
dc.subject questionary survey en
dc.subject youth en
dc.subject region of Zlín en
dc.title Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji
dc.title.alternative The Marketing Methods of Non-profit Organizations in the Zlín Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This work is about marketing procedures applied in non-profit organizations in region of Zlín. Theoretical part describes application of these marketing procedures, specifying its goals and position of marketing in non-profit sector. Practical part of work compares results of two questionaire surveys. First one are results of authors bachelor work, which concerns Awareness of non-profit organizations in city of Zlín. The second survey was held by Tomas Bata University in cooperation with office of Zlín region and European social fund in Czech republic. Results of this comparation are extended about personal opinions of non-profit organization employees.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36826
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
markytán_2014_dp.pdf 1.177Mb PDF View/Open
markytán_2014_vp.doc 197.5Kb Microsoft Word View/Open
markytán_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account