Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín

Show full item record

No preview available
Title: Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
Author: Měsíčková, Bohumila
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Cílem této diplomové práce je návrh projektu na podporu prodeje privátních značek řady "COOP. Dobré jistoty" prostřednictvím merchandisingu. V teoretické části diplomové práce bude provedena rešerše odborné literatury. Budou definovány cíle, postupy a výzkumné otázky. V úvodu praktické části bude představeno družstvo Jednota Hodonín a celé portfolio privátních značek skupiny COOP. Dále bude provedeno dotazníkové šetření znalosti značky "COOP. Dobré jistoty", analýza prodejnosti těchto výrobků a porovnání stávajícího merchandisingu s metodami in-store komunikace konkurenční privátní značky. Poslední část diplomové práce bude obsahovat projekt na optimalizaci merchandisingu značky "COOP. Dobré jistoty" realizovaný ve vybrané prodejně Jednoty Hodonín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30417
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
měsíčková_2014_dp.pdf 4.523Mb PDF View/Open
měsíčková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
měsíčková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account