Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.
Author: Ovesná, Kateřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem diplomové práce na téma "Marketingová strategie společnosti Messenger a.s." je analyzovat současné postavení vybrané společnosti na trhu kurýrních služeb a z výsled-ných analýz navrhnout marketingovou strategii nové služby. Důvodem výběru tohoto té-matu je současná situace na trhu kurýrních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména konkurenci, zákazníky a ekonomickou krizi. Práce je primárně zaměřena na kurýrní službu Messenger, její vize, mise, cíle, hodnoty, produkty, analýzu vnitřního, blíz-kého a vzdáleného prostředí. Součástí práce je marketingový výzkum spokojenosti zákaz-níků. Výstupy jsou shrnuty do SWOT analýzy. V projektové části práce je návrh marketin-gové strategie pro novou službu, která vyplynula z analýz jako jedna z možných příležitos-tí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30419
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ovesná_2014_dp.pdf 3.465Mb PDF View/Open
ovesná_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
ovesná_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account