Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice
Author: Rozsíval, Filip
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem práce je zmapovat využívání marketingového výzkumu firmami v České republice a na základě získaných informací vymezit cílové skupiny pro nabídku agenturního výzkumu. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se věnuje specifikům B2B trhů a B2B marketingu, dále se soustředí na oblast marketingového výzkumu, marketingový a komu-nikační mix B2B služeb a problematiku segmentace, zacílení a positioningu. Praktická část se věnuje se analýze prostředí, konkurence a marketingového a komunikačního mixu vý-zkumné agentury X a analýze dat z výzkumu zaměřeného na využívání marketingového výzkumu firmami v České republice. Projektová část syntetizuje poznatky z provedených analýz s výsledky průzkumu a na jejich základě předkládá doporučení k dílčím úpravám marketingového a komunikačního mixu společnosti X a návrhy projektů k realizaci
URI: http://hdl.handle.net/10563/30424
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rozsíval_2014_dp.pdf 2.773Mb PDF View/Open
rozsíval_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
rozsíval_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account