Budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky
Author: Švábová, Markéta
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Cílem práce je charakteristika obchodní značky, specifikace postupu a výběru nástrojů pro budování značky. Práce obsahuje teoretické rámce, interní, externí analýzy a marketingový plán budování značky dámské obuvi Asylum. Teoretická část práce obsahuje relevantní poznatky z odborné literatury, zejména z oblastí charakteristiky a budování obchodní značky. Praktická část se zabývá rozborem současné situace a predikcí vývoje v obuvnickém sektoru, interních analýz značky, analýz cílových skupin a konkurence. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část obsahuje plán nové produktové i marketingové strategie značky Asylum pro sezónu jaro-léto 2014.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30431
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36843


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švábová_2014_dp.pdf 4.721Mb PDF View/Open
švábová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
švábová_2014_op.doc 159Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account