Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee
Author: Šimík, Michal
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro marketingové plánování. Poslední - projektová část předkládá návrh konkrétního marketingového plánu na následující rok.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30434
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šimík_2014_dp.pdf 3.117Mb PDF View/Open
šimík_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
šimík_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account