Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji
Author: Grauová, Lenka
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji, jejichž zřizovatelem je obec a jejich působení je podobné z hlediska počtu potenciálních návštěvníků i kulturních tradic a zvyklostí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci v neziskovém sektoru se zaměřením na kulturu a na její možnosti. Dále se tato část věnuje trendům v oboru a v této souvislosti také webové prezentaci organizací. V praktické části jsou představeny vybrané organizace. Hlavní část pak tvoří analýza konkrétních příkladů užívání nástrojů marketingového mixu, jejich zacílení a potenciál do budoucna a analýza oficiálních webových prezentací těchto kulturních center. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30452
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
grauová_2014_dp.pdf 1023.Kb PDF View/Open
grauová_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open
grauová_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account