Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů

Show full item record

No preview available
Title: Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů
Author: Hladká Maděryčová, Natálie
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce s názvem znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů pojednává o znalosti a vnímání značek Kofola a Coca-Cola u této cílové skupiny. Dále se také zaměřuje na znalost a vnímání reklamních kampaní těchto značek a zda jsou zákazníci ovlivňováni jejich působením. V teoretické části jsou shrnuty hlavní pojmy týkající se tohoto tématu, jako marketingová komunikace, reklamní kampaně, značka, cílová skupina a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na historii obou značek a popis jejich reklamních kampaní. Dále je zde uvedena analýza výsledků vyplývající z dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30456
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hladká maděryčová_2014_dp.pdf 6.358Mb PDF View/Open
hladká maděryčová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
hladká maděryčová_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account