Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih

Show full item record

No preview available
Title: Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih
Author: Jamborová, Kateřina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Teoretická část práce se věnuje nákupnímu procesu a knihám. Konkrétněji se jedná o nákupní chování, rozhodování, o zákazníka jakožto cílovou skupinu při záměru společnosti udržet si jej. Dále pak vývoj prodeje, a to se zaměřením na produkt, kterým je i kniha, a cenu, jež je důležitá při jakékoliv formě prodeje. Následuje samostatná kapitola věnovaná knihám, obsahující jejich definice a základní dělení. Součástí teoretické části je také popis marketingového výzkumu, který bude použit pro účely práce, tedy dotazníkové šetření za pomoci internetové služby Vyplňto.cz. Praktická část se zaměřuje na nákupní proces vysokoškolských studentů. Nejprve jsou zde popsáni respondenti výzkumu, vysokoškolští studenti. Poté se jedna kapitola věnuje českému knižnímu trhu a Čechům čtenářům. Následuje popis, vyhodnocení dotazníkového šetření a zhodnocení získaných výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30459
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jamborová_2014_dp.pdf 1.693Mb PDF View/Open
jamborová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
jamborová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account