Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků
Author: Mokrý, Václav
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu technologie augmentové reality na nákupní rozhodovací proces. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry a jestli vůbec využívají stávající i potenciální zákazníci společnosti IKEA mobilní aplikaci IKEA katalog 2014. Teoretická část začíná vymezením pojmů. Dále pojednává jak o historii a vývoji augmentové reality, tak o současných trendech a možnostech využití této technologie. Stejně tak je zde popsáno propojení augmentové reality, marketingových komunikací a mobilního marketingu.V závěru teoretické části je rozebráno nákupní chování spotřebitele. Výstupy prvního výzkumu ukazují, v jaké míře a za jakým účelem je aplikace používána. Druhý výzkum se věnuje samotnému ovlivňování nákupního chování aplikací s augmentovou realitou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30475
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mokrý_2014_dp.pdf 9.824Mb PDF View/Open
mokrý_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
mokrý_2014_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account