Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně ZŠ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně ZŠ

Show full item record

No preview available
Title: Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně ZŠ
Author: Ondrušáková, Magdaléna
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu televizní reklamy na děti 1. stupně základní školy. Teoretická část se zabývá definováním reklamy- jejími druhy, funkcemi a vlivy a to především na děti. Vliv televizní reklamy na děti je jednou celou kapitolou teore-tické části. Toho se samozřejmě týká omezení a regulace reklamy v souvislosti s touto cí-lovou skupinu. V praktické části bude pomocí metody focus group zjišťováno, jak děti tráví svůj volný čas. Kolik z něho je u televize a zda si v ní všímají reklam. Nejvíce prostoru bude věnováno právě jejich vztahu k ní, což bude zjišťováno i pomocí jejich reakcí na konkrétní ukázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30481
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondrušáková_2014_dp.pdf 3.272Mb PDF View/Open
ondrušáková_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
ondrušáková_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account