Event marketing v cestovním ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v cestovním ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vaďura, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:28Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:28Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30490
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je popsat průběh event marketingové akce v oblasti cestovního ruchu. I když je v dnešní době event marketing rozšířenou disciplínou, stále se v něm skrývá obrovský potenciál, jež se různé organizace snaží využít. Nabízí jim totiž neotřelé možnosti komunikace s cílovou skupinou. Využívat tohoto event marketingového potencionálu se tak snaží i akce pro přilákání jak domácích tak i zahraničních turistů. Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá obecným pojednáním a specifikací, v praktické části je pak pozornost věnována konkrétnímu eventu v cestovním ruchu týkajícího se designu, jež je připravován pro letošní rok. Na základě rozhovorů s organizátory jsou vysvětleny některé kroky při postupu a návrhy na zlepšení do budoucna.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject event turismus cs
dc.subject design cs
dc.subject event marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject event tourism en
dc.subject design en
dc.title Event marketing v cestovním ruchu
dc.title.alternative Event Marketing in Tourism
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this theis is to describe the process of event marketing event in tourism. Although event marketing nowadays is extended discipline, there is a big potential which various organizations try to prosper from. It offers them original ways of communication with the target group. Events for attracting domestic and also foreign tourists try to take advantages of event marketing. This work deals with event marketing in tourism. The theoretical part deals with the general discourse and specifications, the practical part pays attention to a particular event in tourism related to design, which is being prepared for this year. Some steps in the proces and suggestions for improvement to the future are explained in interviews with the organizers of the event.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36912
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
vaďura_2014_dp.pdf 1.639Mb PDF View/Open
vaďura_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
vaďura_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account