Marketing a propagace církve v Norsku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a propagace církve v Norsku

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace církve v Norsku
Author: Zupková, Marika
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Předložená bakalářská práce zpracovává téma propagace protestantské církve na území Norského království. V teoretické části se věnuje historii církve jako celku, významu ná-boženství pro současnou společnost a efektivním způsobům komunikace náboženské orga-nizace. Ke konci teoretické části se práce blíže věnuje Norsku a historii církve právě na tomto území. Praktická část práce vyhodnocuje názory na norskou církev dvou skupin mladých Norů a podrobně zpracovává komunikaci jedné církevní organizace, která operuje na území Norského království.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30493
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zupková_2014_dp.pdf 3.483Mb PDF View/Open
zupková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
zupková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account