Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra

Show full item record

No preview available
Title: Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra
Author: Nemeškalová, Markéta
Advisor: Janíková, Jana
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra, které vzniklo pod Fakultou multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. K tomu směřuje vymezení teoretické základny týkající se problematiky strategického marketingového plánování a prostředí filmového průmyslu. Ve výzkumné části je nejprve provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí Audiovizuálního centra včetně identifikace cílových skupin. Prostřednictvím kvalitativních rozhovorů a diskuze se zástupci vedení FMK UTB, absolventů ateliéru Audiovize a firem Zlínského kraje byly získány inspirativní postřehy a podněty. Ty jsou využity v projektové části k samotné tvorbě strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra včetně definice cílů, komunikační strategie, identifikace silných a slabých stránek, příležitostí i hrozeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30500
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nemeškalová_2014_dp.pdf 2.745Mb PDF View/Open
nemeškalová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
nemeškalová_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account