Působení reklamní fotografie na recipienty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení reklamní fotografie na recipienty

Show full item record

No preview available
Title: Působení reklamní fotografie na recipienty
Author: Kalferstová, Kateřina
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Diplomová práce se zaobírá otázkou reklamní fotografie a jejího působení na recipienty. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamních prostředků s důrazem na komunikační proces, dále definicí reklamní fotografie s vymezením její historie a druhové-ho či žánrového rozdělení a především definováním faktorů, které ovlivňují působení reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se diplomová práce snaží pomocí výzkumu zjistit, jaké faktory se ve vybraných reklamních fotografiích nejvíce vyskytují, jaká původní idea vedla tvůrce k realizaci fotografie a jak vybrané reklamní fotografie na respondenty působí. V projektové části diplomové práce pak dochází ke komparaci původní autorské idey a konečného působení na respondenty s doporučením, co by mohlo být uděláno lépe, na základě čehož je vytvořen manuál, jak vytvořit fungující reklamní fotografii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30509
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36979


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kalferstová_2014_dp.pdf 5.504Mb PDF View/Open
kalferstová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
kalferstová_2014_op.doc 160.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account