Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice
Author: Kubišová, Alžběta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a zhodnocením současného stavu wellness Hotelu POHODA v Luhačovicích, na základě kterého bude navržena vhodná marketingová strategie pro zvýšení obsazenosti hotelu. V teoretické části je podle odborné literatury popsána problematika marketingového strategického plánování zejména v oblasti služeb, konkrétně služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je z jednotlivých analýz: analýzy marketingového mixu, spokojenosti zákazníků, konkurence a makroprostředí sestavena SWOT analýza hotelu. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrétnímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30513
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubišová_2014_dp.pdf 15.35Mb PDF View/Open
kubišová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
kubišová_2014_op.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account