Komunikační strategie firmy UAX s.r.o. k vybrané cílové skupině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy UAX s.r.o. k vybrané cílové skupině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kuděla, Matěj
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:36Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:36Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30514
dc.description.abstract Tato diplomová práce se primárně zabývá návrhem komunikační strategie firmy UAX s.r.o. Nejprve jsou shrnuta teoretická východiska, která jsou pak uplatněna v praktické části práce v podobě provedených jednotlivých analýz a výzkumu. Výzkumem a analýzami zís-kané poznatky jsou pak využity jako východiska při sestavení návrhu komunikační strate-gie firmy UAX k vybrané cílové skupině: studentům vysokých a vyšších odporných škol.
dc.format 87 s. (117 613 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject UAX s.r.o cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communiacation strategy en
dc.subject promotional mix en
dc.subject quanti-tative research en
dc.subject guerrilla marketing en
dc.subject UAX s.r.o en
dc.title Komunikační strategie firmy UAX s.r.o. k vybrané cílové skupině
dc.title.alternative Communication Strategy for the UAX Company Designed to Reach the Target Audience
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis primarily aims to create a communication strategy of the company UAX. First, the theoretical background is outlined in order to be used in the second part of the thesis, which consists of strategic analyses and quantitative research. The outcomes of the analy-ses and the research are finally used as the basis of the communication strategy of the company UAX designed to reach the target audience: college and university students.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36984
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
kuděla_2014_dp.pdf 2.002Mb PDF View/Open
kuděla_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
kuděla_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account