Komunikační kampaň politické strany pro komunální volby 2014

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační kampaň politické strany pro komunální volby 2014

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň politické strany pro komunální volby 2014
Author: Mičková, Lucie
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Není roku, kdy by se v České republice nekonaly nějaké volby. Jedny z těch nejdůležitějších jsou volby do zastupitelstev obcí a právě těmi se zabývá tato diplomová práce. Hlavním cílem práce je navrhnout komunikační kampaň pro vybranou stranu v Pardubickém kraji a to za pomoci výsledků analýz. V první části práce je objasněna problematika politického marketingu a tvorby předvolebních kampaní, je poskytnut vhled do politického prostředí České republiky s přihlédnutím ke specifikům komunální politiky. Teoretická část ústí do formulace výzkumných otázek a k volbě metodiky práce. V praktické části je provedena analýza volebního preferenčního potenciálu obcí, analýza cílových skupin a primární výzkum mezi obyvateli Pardubického kraje. Diplomová práce končí vytvořením projektu předvolební kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30518
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mičková_2014_dp.pdf 2.080Mb PDF View/Open
mičková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
mičková_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account