Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci
Author: Rek, Adam
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit analýzu marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. V teoretické části práce zpracovává problematiku marketingu kultury, aplikuje poznatky na marketing hudebního průmyslu a popisuje vývoj médií až do součas-ného digitálního věku. Práce definuje Českou televizi jako veřejnoprávní médium a hledá její závazky a povinnosti, které je nutné znát pro správné pochopení přístupu ČT ke kultuře a komunikaci. Třetí kapitolu tvoří přehled hlavních specifikací a forem komunikace na sociálních médiích. Praktická část práce obsahuje dvě samostatné analýzy. První z nich zkoumá televizní i internetové diváky. Druhá analýza se pak zabývá pouze prostředím so-ciálních médií. Obě analýzy hledají souvislosti mezi kvalitou obsahu a interakcemi lidí. Poslední, projektová část práce pak stručně nastiňuje hlavní problémy a navrhuje opatření, která by celkovou úroveň komunikace pořadu mohla povýšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30523
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rek_2014_dp.pdf 2.751Mb PDF View/Open
rek_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
rek_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account