Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Author: Římská, Lenka
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Předmětem diplomové práce je představení návrhu komunikační kampaně vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace obecně o marketingu kultury, marketingové komunikaci na trzích kulturních produktů a o nákupním chování v kulturní oblasti. Praktická část se věnuje především analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti Mladé kameře. Na základě zjištěných dat a teoretickém základu je v projektové části práce připraven návrh komunikační kampaně Mladé kamery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30524
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
římská_2014_dp.pdf 16.19Mb PDF View/Open
římská_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
římská_2014_op.doc 206Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account