Analýza interního PR ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza interního PR ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Svoboda, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:51:21Z
dc.date.available 2010-07-14T20:51:21Z
dc.date.issued 2007-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3052
dc.description.abstract Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efek-tivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifi-kovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerč-ním i nekomerčním sektoru. cs
dc.format 40 s., 23 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 2708010 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject interní PR cs
dc.subject společnost cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject průzkumná sonda cs
dc.subject internal PR en
dc.subject company employees en
dc.subject communication en
dc.subject investigation sonde en
dc.title Analýza interního PR ve vybrané firmě cs
dc.title.alternative Analysis internal PR in selected company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-08-27
dc.description.abstract-translated Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees' values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4831
dc.date.assigned 2007-07-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2007_bp.pdfBlocked 2.582Mb PDF View/Open
svoboda_2007_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account