[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace
Author: Schwarz, Petr
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého".
URI: http://hdl.handle.net/10563/30533
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: F


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schwarz_2014_dp.zip 1.734Mb Unknown View/Open
schwarz_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
schwarz_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account