[NEOBHÁJENO] Město jako značka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Město jako značka

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Město jako značka
Author: Ondrová, Veronika
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce na téma Město jako značka pojednává o stále stoupajícím trendu "city branding" tedy budování značky města. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, tak stejně tyto hodnoty poslouží městu. Ač si to mnozí ne-musejí uvědomit, města mají spoustu konkurence bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky města a její správné umístění v mysli příjemce se městu mnohonásobně vrátí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30538
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: F


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondrová_2014_dp.pdf 2.804Mb PDF View/Open
ondrová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
ondrová_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account