Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio

Show full item record

No preview available
Title: Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio
Author: Glombíček, Martin
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio. První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event marketing, guerilla marketing a další. Teoretická část je zakončena metodologií. Následující praktická část obsahuje základní informace o tetování a historii zvolené spo-lečnosti. Poté je pozornost věnována kvantitativní i kvalitativní analýze a možným dopo-ručením a návrhům pro nízkonákladové budování značky SubInk Tattoo Studio. Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení přínosu práce a verifikaci výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30540
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
glombíček_2014_dp.pdf 2.347Mb PDF View/Open
glombíček_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
glombíček_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account