Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

Show full item record

No preview available
Title: Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání
Author: Blažková, Pavla
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Hlavním cíle bakalářské práce je popis nových marketingových aktivit, které by mohlo hokejové mužstvo HC PSG Zlín použít během svých zápasů pro zkvalitnění nabídky pro sponzory, oblasti PR i své marketingové pozice. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. V teoretické části je řešena problematika sportovního marketingu, marketingové komunikace ve sportu, sponzoringu, merchandisingu, sportovní reklamy a také marketingového výzkumu. V praktické části je představeno marketingové oddělení marylandské univerzity. Navazuje detailní vysvětlení marketingových aktivit, které univerzita používá při komunikaci s diváky. Součástí je popis hokejového mužstva PSG, hlavních sponzorů a používaných komunikačních aktivit. V rámci práce je realizován marketingový průzkum mezi sponzory klubu, který vede ke konečnému stanovení nových marketingových a komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30581
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blažková_2014_dp.pdf 1.022Mb PDF View/Open
blažková_2014_vp.pdf 654.8Kb PDF View/Open
blažková_2014_op.pdf 596.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account