Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice
Author: Bršlíková, Andrea
Advisor: Bršlíková, Veronika
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb. V úvodu praktické části je charakterizována společnost OREA Hotel Atrium. Následně je provedena analýza marketingového mixu služeb hotelu, která se skládá z popisu jednotlivých nástrojů mixu, jež hotel používá a marketingový průzkum. Dále je sestavena SWOT analýza hotelu. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu služeb hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30582
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bršlíková_2014_dp.pdf 4.758Mb PDF View/Open
bršlíková_2014_vp.pdf 702.1Kb PDF View/Open
bršlíková_2014_op.pdf 616.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account