Marketingový mix hradu Lukova

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix hradu Lukova

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix hradu Lukova
Author: Bystroňová, Petra
Advisor: Holík, Jiří
Abstract: Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu hradu Lukova a následné návrhy na zlepšení současné situace. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. V praktické části práce je představena organizace Spolek přátel hradu Lukova o. s. V následujícím bodě jsou vytyčeny cílové skupiny návštěvníků hradu a poté je definována konkurence. Ve stěžejní části práce je rozebrán marketingový mix, který je doplněn o analýzu SWOT. V závěru práce jsou uvedeny návrhy možného zlepšení činností spolku, možnosti provedení marketingového výzkumu a je zde shrnut rozpočet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30585
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bystroňová_2014_dp.pdf 2.852Mb PDF View/Open
bystroňová_2014_vp.pdf 614.3Kb PDF View/Open
bystroňová_2014_op.pdf 625.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account