Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up
Author: Drtilová, Nikola
Advisor: Novotná, Mária
Abstract: Tato práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky festivalu Fingers Up. V teoretické části této práce je čtenář seznámen s problematikou, která se týká marketingového mixu služeb a marketingové komunikace, dále je práce soustředěna na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zákazníka, a také na segmentaci zákazníků. Část praktická je orientovaná konkrétně na firmu a její nabízený produkt či službu, kterou je festival Fingers Up. Tyto náležitosti jsou posouzeny na základě marketingového mixu a vhodných analýz. Stěžejní částí této práce je následné navržení vhodných návrhů a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30587
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
drtilová_2014_dp.pdf 1.738Mb PDF View/Open
drtilová_2014_vp.pdf 590.2Kb PDF View/Open
drtilová_2014_op.pdf 760.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account