Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brhel, Radek
dc.contributor.author Fojtíková, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:00Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:00Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30591
dc.description.abstract Cílem práce je navrhnout komunikační prostředky pro vybrané produkty společnost XY s. r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingové komunikace. Analytická část popisuje základní charakteristiku firmy a její vybrané produkty. Dále je zpracována analýza současných nástrojů marketingové komunikace společnosti a analýzy vzhledem k vybraným produktům. V závěru práce je navrhnut komunikační plán pro vybrané produkty včetně časového harmonogramu, finančního rozpočtu a návrhu na měření efektivnosti.
dc.format 62 s. (89 480 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o.
dc.title.alternative The Proposal of the Communication Plan for Selected Products of the Company XY s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of bachalor thesis is proposal of communication tools for selected products of the Company XY s. r. o. The theoretical part consist of basic concepts of marketing communication. Analytical part describe basic characteristic of company and selected products. Analysis of current marketing communications of the company and analysis which are related to selected products are created as a next step. The end of thesis brings proposal of communication plan for selected products including time schedule, financial budget and proposal of measurements of effectiveness for various communication tools.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37085
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2014_dp.pdf 1.152Mb PDF View/Open
fojtíková_2014_vp.pdf 602.1Kb PDF View/Open
fojtíková_2014_op.pdf 700.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account