Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
Author: Fusková, Gabriela
Advisor: Šilhánová, Jana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá návrhem kompletního věrnostního programu pro zákazníky značkové prodejny a prodejního skladu s hračkami firmy KAMARo. Teoretická část popisuje komunikační mix se zaměřením na podporu prodeje, přímý marketing a věrnostní program. V praktické části bude analyzována firma, její maloobchodní mix a největší konkurenti v okolí pomocí metody mystery shopping, která hodnotí prostředí obchodu a personál. Závěrem je proveden návrh konkrétního věrnostního programu, který se bude skládat z několika forem. Tyto možnosti budou rozděleny na dvě části, a to dlouhodobé (stálé) a krátkodobé. Mezi stálé aktivity patří například snížení ceny po předložení věrnostní karty nebo prodej poukazů. Akce typu slevy na prázdniny nebo soutěže spadají do krátkodobých. Zhodnoceno také bude, jak je program pro firmu i její zákazníky adekvátní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30592
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 37086


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fusková_2014_dp.pdf 2.153Mb PDF View/Open
fusková_2014_vp.pdf 567.3Kb PDF View/Open
fusková_2014_op.pdf 672.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account