Analýza kampaně UNESCO v Německu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza kampaně UNESCO v Německu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kampaně UNESCO v Německu
Author: Horký, Adam
Advisor: Wagner, Veronika
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce bude zhodnocení kampaně UNESCO v Německu. Další cílem bude snaha o vytvoření potenciálního produktu trasy, která by byla vhodná pro české turisty. Teoretická část se bude zabývat charakteristikou země a jejím cestovním ruchem. Následující obsah bude zaměřen na organizaci UNESCO její rozdělení a kritéria. Na to bude navazovat analýza kulturního dědictví UNESCO v Německu. Ta popisuje vybrané německé kulturní památky, uvádí data z cestovního ruchu v těchto regionech a informace o jeho vývoji. Závěr bude zaměřen na marketing Německé turistické centrály (DZT), a to na její komunikační nástroje, především propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30598
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horký_2014_dp.pdf 6.682Mb PDF View/Open
horký_2014_vp.pdf 649.9Kb PDF View/Open
horký_2014_op.pdf 738.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account