Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka
Author: Chovancová, Veronika
Advisor: Sedlačík, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30603
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chovancová_2014_dp.pdf 1.632Mb PDF View/Open
chovancová_2014_vp.pdf 532.4Kb PDF View/Open
chovancová_2014_op.pdf 732.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account