Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s.
Author: Ševčíková, Lucie
Advisor: Kravar, Ivo
Abstract: V bakalářské práci je prováděn průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s., která se zabývá výrobou obalových materiálů. Teoretická část se zaměřuje na B-2-B trhy, nákupní chování zákazníka, reklamace a podrobný rozbor marketingového průzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a vyhodnocení průzkumu dle otázek z oblastí cenové politiky, produktů a jejich kvality, dodávek a logistiky a taktéž otázky směřující ke komunikaci s obchodním týmem, k vývoji a inovacím. V práci jsou zmíněny i nejběžnější důvody reklamací, jejich počty. Na závěr práce jsou přijata opatření pro skupiny, jejichž výsledky jsou vyhodnoceny jako nedostačující a dále jsou navrženy možnosti vedoucí ke zlepšení kvality zboží a služeb, tudíž ke zvýšení spokojenosti zákazníků dané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30606
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2014_dp.pdf 2.578Mb PDF View/Open
ševčíková_2014_vp.pdf 623.4Kb PDF View/Open
ševčíková_2014_op.pdf 636.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account