Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour
Author: Hrušková, Lenka
Advisor: Chrástek, Ivan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Teoretická část popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, marketingový mix, SWOT analýzu a konkurenci. Praktická část se zabývá charakteristikou cestovní kanceláře a analýzou marketingového mixu. Další kapitola podrobně popisuje SWOT analýzu cestovní kanceláře. Na základě analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření. Součástí práce je i identifikace konkurence v Uherském Hradišti. V závěru práce jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30611
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrušková_2014_dp.pdf 1.655Mb PDF View/Open
hrušková_2014_vp.pdf 573.7Kb PDF View/Open
hrušková_2014_op.pdf 740.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account