Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
Author: Kovácsová, Alžběta
Advisor: Gürtler, Milan
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační mix zaměřený na konečné spotřebitele společnosti Leon ORTHOSHOES, která se zabývá výrobou a prodejem zdravotní, ortopedické a pracovní obuvi. V teoretické části je zpracována odborná literatura z oblasti spotřebitelského marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou stanoveny cíle a cílové skupiny společnosti, následně jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Dále je uveden stávající propagační mix společnosti a na něj navazuje návrh marketingové komunikace společně s finančním a časovým plánem a návrhy na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30618
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovácsová_2014_dp.pdf 1.853Mb PDF View/Open
kovácsová_2014_vp.pdf 528.5Kb PDF View/Open
kovácsová_2014_op.pdf 609.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account