Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
Autor: Kovácsová, Alžběta
Vedoucí: Gürtler, Milan
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační mix zaměřený na konečné spotřebitele společnosti Leon ORTHOSHOES, která se zabývá výrobou a prodejem zdravotní, ortopedické a pracovní obuvi. V teoretické části je zpracována odborná literatura z oblasti spotřebitelského marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou stanoveny cíle a cílové skupiny společnosti, následně jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Dále je uveden stávající propagační mix společnosti a na něj navazuje návrh marketingové komunikace společně s finančním a časovým plánem a návrhy na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30618
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovácsová_2014_dp.pdf 1.853Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovácsová_2014_vp.pdf 528.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
kovácsová_2014_op.pdf 609.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet