Návrh zavedení databázového marketingu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh zavedení databázového marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Návrh zavedení databázového marketingu
Author: Šabacká, Bronislava
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Cílem této práce je návrh databáze a webových stránek pro kosmetické studio XY. Důvodem je vylepšení marketingového informačního systému pro daný subjekt. Práce má dvě hlavní části- teoretickou a praktickou. Teoretická část se podrobněji zaměřuje na popis přímého marketingu, marketingového informačního systému, komunikace se zákazníky a jiných důležitých oblastí, které tvoří podklad pro praktickou část. Praktická část je poté rozdělena na tři části. V první se objevují obecné informace o zkoumaném kosmetickém studiu, také portfolio služeb, které nabízí a samozřejmě popis současného informačního systému. Druhá část analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy a to pomocí příslušných marketingových analýz, které poskytly důležité informace pro následnou SWOT analýzu marketingového informačního systému. Na základě zjištěných poznatků jsou vytvořeny efektivní návrhy pro databázi a následně i webové stránky. V případě zájmu může studio tyto návrhy ihned použít, jelikož budou zpracovány tak aby byly vhodné k okamžité realizaci. V závěru práce jsou doporučení jak postupovat v dalších letech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30627
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šabacká_2014_dp.pdf 2.079Mb PDF View/Open
šabacká_2014_vp.pdf 659.8Kb PDF View/Open
šabacká_2014_op.pdf 741.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account