Komunikační plán firmy FIT4LIFE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy FIT4LIFE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křeháčková, Veronika
dc.contributor.author Míšková, Julie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:14Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:14Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30629
dc.description.abstract Bakalářské práce se zabývá komunikačním plánem firmy FIT4LIFE pro rok 2015. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a analytické. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, vysvětluje pojem komunikační mix a komunikační plán. Analytická část bakalářské práce charakterizuje podnik a jeho konkurenci. Následně jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe a je sestaven vlastní návrh komunikačního plánu pro firmu FIT4LIFE.
dc.format 69 s. (87 717 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject média cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject analyze en
dc.subject communication plan en
dc.subject media en
dc.title Komunikační plán firmy FIT4LIFE
dc.title.alternative Communication Plan for FIT4LIFE Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the communication plan for the company FIT4LIFE for the year of 2015. The work consists of two parts theoretical and analytical. The theoretical part deals with marketing communications, it explains the concept of communication mix and communication plan. The analytical part of this bachelor thesis describes the company itself and its competitors. Then the theoretical knowledge is applied into practice, and an individual proposal for communication plan for the company FIT4LIFE is built.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37132
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
míšková_2014_dp.pdf 1020.Kb PDF View/Open
míšková_2014_vp.pdf 594.6Kb PDF View/Open
míšková_2014_op.pdf 643.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account