Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"
Author: Nováková, Helena
Advisor: Šnírer, Michal
Abstract: Tématem bakalářské práce je Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce obsahuje dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce a komunikace. Dále teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů BCG analýza a SWOT analýza, které následně budou zpracovávány v analytické části. V analytické části bakalářské práce je představena samotná firma, její historie a jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou v analytické části použity poznatky z praxe a vypracovány analýzy, a to BCG analýza a následně SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky obou analýz, jejich shrnutí a následná doporučení obchodní firmě Pavel Šoula "PAM".
URI: http://hdl.handle.net/10563/30630
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nováková_2014_dp.pdf 1.541Mb PDF View/Open
nováková_2014_vp.pdf 625.9Kb PDF View/Open
nováková_2014_op.pdf 735.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account